Slide background

Slide background

تهیه و نگارش و مشاوره طرح توجیهی

پیاده سازی سیستم اختصاصی حسابداری

تنظیم اظهارنامه و دفاتر قانونی، مشاوره مالیاتی

حسابداری را اگر بخواهیم تعریف نماییم در واقع یک سیسم اطلاعاتی هست که داده ها را به اطلاعات تبدیل می نماید این اطلاعات می تواند هم درون سازمانی مورد استفاده قرار بگید و هم درون سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد . ضرورت حسابدار برای هر بنگاه اقتصادی چه کوچک و چه بزرگ امری ضروری م یباشد و حسابداران همواره مشاوران مدیران بوده و انها را در امور شرکتها کمک شایانی می نمایند ولی چرا نظر بنده در خصوص استفاده از تخصص شرکتهای حسابداری در زمینه امور مال را به شرح زیر می توان عنوان نمود .

1- بالا بودن تخصص در شرکتهای حسابداری

با توجه به اینکه شرکتهای حسابداری به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال کسب رضایت مشتریان خود می باشد لذا همواره سعی می نمایند از کارمندانی با تخصص بالا استفاده نموده و منافع کارفرمایان را به نحو مناسب حفظ نمایند .

2- چند بعدی بودن فعالیت این شرکتها

معمولا این شرکتها از افراد متخصص در حوزه های مالی ، مالیاتی ، حقوقی و ثبتی استفاده نموده و با توجه به سوابق مفید اجرایی که دارند به نحو احسن امورات واگذاری را انجام می دهند .

3- کم بودن هزینه استفاده از این شرکتها با توجه به کیفیت خدمات اجرایی

شرکت نواندیشان حسابگر با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه ای که در اختیار دارد می تواند به شما در زمینه های  از قبیل نوشتن انواع طرح های توجیهی ، منابع تامین مالی ارزان قیمت ، مشاوره در زمینه قیمت تمام شده و استراتژی های بازاریابی و قیمت گذاری کمک شایانی را با حداقل هزینه در زمینه های مالی ، مالیاتی و حسابداری در شهرهای کرج و تهران ارائه نماید .

 

 

آدرس: 13ام رجایی شهر خ جهازی ها پ3

 

info@hesabgar24.ir

 

09361695007
 09124606276

09125649211

 

به نام خدای حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدار زمین و آسمان و هر آنچه در اوست. هم او که افتتاحیه و اختتامیه همه حسابها و کتابهاست. ترازش همیشه موزون است و موجودیهایش همیشه در فزون. مطالبات مشکوک الوصولی ندارد چه اینکه کسی از قدرت لایزال او نمی تواند بگریزد و استهلاک انباشته محاسبه نمیکند گویا که در حوزه حسابداری او چیزی بی ارزش نمی شود. به کسی مالیات نمی دهد و از کسی به ناحق چیزی نمی گیرد. نه سهامی است و نه تضامنی. هیچ شراکتی با کسی ندارد تک مالکی است و بی رقیب. هیچ تلفیق و ادغام و ترکیبی در حوزه شخصیتش تعریف شدنی نیست.

 ©2019  کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد . | طراحی سایت توسط دیاکو