Slide background

Slide background

تهیه و نگارش و مشاوره طرح توجیهی

پیاده سازی سیستم اختصاصی حسابداری

تنظیم اظهارنامه و دفاتر قانونی، مشاوره مالیاتی

استخدام حسابدار در کرج

موسسه نواندیشان حسابگر  در کرج با دارا بودن سوابق کاری و اجرایی موفق، یکی از موسسات فعال در زمینه ارائه ی خدمات حسابداری در استان البرز می باشد. یکی از مهم ترین معیارهای ما ارائه ی خدمات با بهترین کیفیت و بالاترین میزان دقت به متقاضیان ارجمند می باشد و بدون شک یکی از تاثیر گذار ترین فاکتورها بر این مورد، بهره مندی از پرسنل و کارشناسان حسابداری مجرب خواهد بود، لذا همواره سعی داریم تا در روند استخدام حسابدار و  گزینش همکاران خود بیشترین میزان دقت را به کار ببریم تا نتایج حاصل از فعالیت و همکاری آنها با موسسه ی ما به گونه ای باشد که علاوه بر تامین رضایت در رابطه کاری، خشنودی مشتریان را نیز به ارمغان آورد. دوستان عزیزی که تمایل به همکاری با موسسه نواندیشان حسابگر را دارند، می توانند از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرند و یا اینکه نسبت به تکمیل فرم همکاری مندرج در سایت اقدام نمایند . در ادامه ی این مقاله توضیحات تکمیلی مرتبط با استخدام حسابدار و معرفی ماهیت شغل و وظایف انان به اختصار بیان شده است.

استخدام حسابدار در موسسه

قطعا شروع و اغاز فعالیت در هر شغلی، نیازمند تحصیلات ، تخصص،مهارت و تجربه های مرتبط با آن حرفه می باشد و هر شرکت یا موسسه ای این موارد را مد نظر قرار می دهد. هرچند که بسیاری از مهارت ها را در حین کار خواهید اموخت و به دانش قبلی شما اطلاعاتی جدید افزوده می گردد ولی مجموعه ی ما برای استخدام حسابدار و سایر عناوین شغلی کسانی را که در رشته های زیر دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط هستند، گزینش خواهد کرد:

رشته حسابداری

رشته مدیریت ( با گرایش های مالی و دولتی )

رشته اقتصاد

ویژگی های لازم برای استخدام حسابدار

هر فرد بنا به تجارب شخصی و روحیات فردی خود باید این موضوع را ارزیابی کند که ایا برای فعالیت در شغل حسابدار مناسب است یا خیر؟ کسی که می خواهد در این حرفه مشغول به کار باشد، باید توانایی خود را در تحلیل و ارزیابی مسایل افزایش دهد.؛ زیرا در بسیاری از موارد لازم است تا با حداکثر دقت به بررسی وضعیت مالی و مالیاتی یک پروژه بپردازد.

دومین فاکتور مهم که اکثر شرکت ها و موسسات برای استخدام حسابدار مورد توجه قرار می دهند میزان دقت و تسلط بر مهارت های ریاضی و محاسبات می باشد؛ زیرا حسابداران روزانه با اعداد مختلفی برای انجام محاسبه و ارزیابی ها سرو کار دارند و علاوه بر دقت، انجام کار با سرعت مناسب نیز یکی از مهارت های این اشخاص به حساب می اید که معمولا در افرادی که چند سال تجربه کاری دارند به چشم می خورد. معمولا اگر به نرم افزاهای محاسباتی نیز مسلط باشید، زمانی که برای عنوان شغلی استخدام حسابدار مورد گزینش قرار بگیرید، این مهارت یک امتیاز  خوب برای شما به حساب می آید چون امروزه اکثر کارها برای افزایش سرعت و امنیت اجرا از طریق کامپیوتر و سیستم های الکترونیکی صورت می پذیرد.

 از دیگر ویژگی های روحی و اخلاقی که انتظار می رود شخص حسابدار از آنها بهره مند باشد، مسئولیت پذیری و وقت شناسی و توانایی مدیریت و سازماندهی امور جهت انجام آنها با بیشترین دقت و کیفیت می باشد.

وظایف شخصی که به عنوان حسابدار استخدام می شود؟

حسابداری شامل انجام کارهای مختلفی مثل جمع آوری، طبقه بندی ، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش های مالی و … می باشد که بنا به شرایط و نیازمندی های هر پروژه ای روند انجام و میزان آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. اگر هر شخص بتواند با نظم و ترتیب مشخصی به انجام کارهای مرتبط با حسابرسی بپردازد، خواهیم دید که در پایان،آن پروژه به نحو احسن به مشتری تحویل داده خواهد شد. در واقع کیفیت عملکرد شخصی که به عنوان حسابدار استخدام می گردد، تا حد زیادی بستگی به استعداد ذاتی و علاقه ی فردی وی به این شغل دارد هر چند که آموزش صحیح و کسب تجربه و مهارت را نیز نمی توان نادیده گرفت اما بسیار اهمیت دارد که شخص حسابدار بتواند هر پروژه ای که به او واگذار می شود را به طور کامل مدیریت نماید و بی نقص تحویل دهد. برخی از وظایف مربوط به یک حسابدار عبارتند از :

ثبت دقیق اطلاعات و اسناد مربوط به هر پروژهدر دفاتر و یا نرم افزار حسابداری

تهیه صورت های مالی مطابق با استانداردهای محاسباتی و مالی رایج

انجام محاسبات مربوط به مالیات و حسابرسی

ثبت درآمد و هزینه های مربوط به هر پروژه

تهیه و ارائه گزارشات کامل و دقیق در بازه های زمانی مختلف

استخدام حسابدار و حسابرس در کرج و تهران

برگزاری کارگاه های حسابدار و حسابرس با نظارت کارشناسان مالی شرکت حسابداری نواندیشان حسابگر  .دوره های آموزشی حسابداری و حسابرسی ویژه بازار کار توسط کارشناسان مالی عضو انجمن حسابداران ایران .

 از فارغ التحصیلان و دانشجویان حسابداری ، رشته های مرتبط وعلاقمندان کار حسابداری جهت انجام پروژه های حسابداری شرکت ها و مؤسسات دعوت به همکاری می نماید.

افرادی که خواهان کسب مهارتهای ویژه کار حسابداری و حسابرسی می باشند می توانند در کارگاه های کاربردی حسابداری و حسابرسی شرکت کنند شرکت حسابداری  نو اندیشان حسابگر  با حضور مدیران و مهندسی مالی ، حسابداران و حسابرسان مجرب و کارشناسان کارآمد به منظور ارائه خدمات در زمینه حسابداری شرکت ها و اشخاص حقیقی ، امور مالی و مالیاتی ، بیمه ای ، راه اندازی سیستم حسابداری و کمک به شرکت ها در استخدام حسابدار مجرب و قابل اطمینان با قابلیت متناسب سازی با نیازهای خاص شرکت ها و اشخاص تشکیل گردید از جمله موارد دیگر قابل ذکرارائه برنامه یادگیری مهارت های مورد نیاز در سطح تخصصی برای فارغ التحصیلان ، دانشجویان و کارجویان حسابداری و آماده سازی آنها برای پذیرفتن مشاغلی ارزنده و کارآمد می باشیم . در شرکت نو اندیشان حسابگر  تلاش دارد که به همه هموطنان خدمات مورد نیاز حسابداری را ارائه نماید . امید آنست که بتوانیم جلب اعتماد شما را فراهم ‏آوریم‎.

 

آدرس: 13ام رجایی شهر خ جهازی ها پ3

 

info@hesabgar24.ir

 

09361695007
 09124606276

09125649211

 

به نام خدای حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدار زمین و آسمان و هر آنچه در اوست. هم او که افتتاحیه و اختتامیه همه حسابها و کتابهاست. ترازش همیشه موزون است و موجودیهایش همیشه در فزون. مطالبات مشکوک الوصولی ندارد چه اینکه کسی از قدرت لایزال او نمی تواند بگریزد و استهلاک انباشته محاسبه نمیکند گویا که در حوزه حسابداری او چیزی بی ارزش نمی شود. به کسی مالیات نمی دهد و از کسی به ناحق چیزی نمی گیرد. نه سهامی است و نه تضامنی. هیچ شراکتی با کسی ندارد تک مالکی است و بی رقیب. هیچ تلفیق و ادغام و ترکیبی در حوزه شخصیتش تعریف شدنی نیست.

 ©2019  کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد . | طراحی سایت توسط دیاکو